Book your stay

It's a dream to be here. Come in the heart of the Mexican Caribbean. Fill in your check-in and check-out date below and book your stay. We can only promise you great moments and unforgettable holidays with us.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Hästhållning | Ridning

Team HBRG

För dig som vill lära dig mer om träning och tävling av häst.

Under hösten 2017 startade vi upp konceptet Team HBRG. Detta är för dig som vill lära dig mer om träning och tävling av häst och dessutom ingå i en gemenskap.

I Team HBRG erbjuder vi dig chansen att, förutom att lära dig mer om träning och tävling, även möjlighet att själv få tävla eller träna extra på skolans hästar utöver den ordinarie skolundervisningen.

Under det första året med Team HBRG har ett antal elever varit ute och tävlat, vi har hållit kurser i såväl hoppning som dressyr på samtliga lov och några av teamets medlemmar har följt med på olika evenemang, t.ex. hoppträning för Bo Kristoffersson. Vi har träffats varje torsdag och fredag eftermiddag efter skolans slut och då haft olika aktiviteter, allt från traditionell hästskötsel och lastbilstvätt till fysträning och genomgångar om mental träning. I Team HBRG är alla välkomna och det är ett roligt komplement till den vanliga undervisningen och även intressant för den som siktar på tävlingsinriktningen i åk 3 men vill få chansen att komma igång lite tidigare!

Lämna en intresseanmälan

Fyll i dina uppgifter respektive utbildning som är av intresse så kontaktar vi dig så snart vi kan för att berätta mer.
Tack, din intresseanmälan har skickats till oss. Vi hör av oss inom 48h.
Ojdå! Något gick fel när formuläret skulle skickas.